Animated Dragonica Star Glove Pointer

Alan Wake

Jag är nog inte ensam om att tycka att Alan Wake påminner mycket

om Max Payne. Det känndes nästan som att spela ett upp hottat Max Payne 2

fast man är i skogen istället. Jag älskar Max Payne spelen så att det här spelet

fångade mig som i en liten ask. På grund av alla likheter mellan Alan Wake och

Max Payne så var jag tvungen att utforska  om det fanns något samband osv.
Det visade sig att Alan Wake & Max Payne är från samma finska utvecklngstudio

Remedy Entertainment :) Nog om det här nu.

Jag har nog aldrig spelat ett spel som är som en tv-serie, istället för Chapter är det

Episoder istället. Så när man klarat av en Episode så kommer det upp ett video

klipp "Previously on Alan Wake" så visas tillbakablickar på vad som hänt för att

fräsha upp minnet, exakt som dom gör i tv serier :)

I helhet tycker jag att det här är ett väldigt bra spel. Tycker du om

Max Payne stuket på spel så kommer du garanterat att tycka om Alan Wake.
Så gör det RÄTTA, fixa spelet och häng med på Alans skräckäventyr.

 

Betyget i Alans: (Skala 1-5)

 


Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback