Animated Dragonica Star Glove Pointer

Ghost Recon Future Soldier



Red Storm Entertainment har varit väldigt flitiga med åren och pangat fram
en hel drös med militär spel. Jag tycker faktiskt att Tom Clancy borde
överraska gameravdelning och bjuda dom på tårta, det är dom allt värda,
har man suttit och svettats ihop i över 11år då vill man ha tårta. :)

Jag har faktiskt aldrig riktigt tyckt om Ghost Recon spelen, dom har aldrig
lyckats fånga mig på det sättet som många andra spel har gjort. Även fast
Ghost Recon spelen har fått fina betyg så har det aldrig riktigt varit intressant,
konstigt nog. Det är något som vuxit fram med åren och jag är GLAD att jag
gav det nya spelet en ärlig chans.

Det här spelet överraskade mig verkligen, jag hade inte förväntat mig att spelet
skulle vara så pass underhållande. Nu pratar vi inte om Modern WarFare
sandlåde-action, utan det här spelet är KRIG, Ghost Recon tar ämnet mer på
allvar. I det här spelet är man ett TEAM, man hjälper varandra, man är i behov
av varandra, man springer inte runt och fjantar sig. En skön funktion i spelet
som verkligen underlättar för en själv, är att man kan säga till gruppen vilka
dom ska snipra och på så sätt kan man knäppa fem gubbar på engång. Målet är
ju att först och främst inte bli upptäckt, så spelet kräver ju lite hjärna också,
alltså att man skjuter dom i ordning. Det finns en hel del schyssta funktioner som
egentligen är värda att ta upp, men då säger jag så här istället..
Köp spelet för i HELVETE och njut! :) Det är värt det.

- - - - - - - - - - - - Betyget i UBISOFT loggor (Skala 1-5) - - - - - - - - -


Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback