Animated Dragonica Star Glove Pointer

OS Glasen

Det är nog bannemej lika svårt om inte mer påfrestande att fixa alla färgerna

än att vinna ett GULD i OS :). Fråga bara en sån erfaren människa som mig,

Jag har varit med länge nu, jag har jagat McDonalds glas sedan 2009.

Mitt rookie år var extra tufft fick nästan köpa ett gymkort efter den händelsen.

Sån tur var gick allt bra och jag blev helt återställd men vägen tillbaka var lång.

Nog om mitt förflutna :) Här är i allafall OS Glasen, rätt snygga faktiskt ;D

 

True Story: När jag var inne på McDonalds för att fixa den sista färgen,

så fick jag vänta 3-4min på mina hambugare och hon i kassan såg att jag

började bli en aning uttråkad, så hon uppehöll mig på ett sånt proffigt sätt

så att minuter blev till sekunder. När jag gick fram och hämtade maten

så sa hon - men du, här får du några extra cheeseburgare för besväret och

så log hon gulligt mot mig :). Därför går det här låten ut till dig.

 

 

Bonus!


Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback