Animated Dragonica Star Glove Pointer

Syndicate 2012


Roligt att dom skakade liv i det klassiska agentspelet igen :)
Nu har jag tappat räkningen, men det måste vara över 15år sen?
Och förändringar har skett det kan du ge dig faán på.
Jag tycker att Uppsala-temet har gjort det förvånansvärt bra faktiskt.
När första Trailern släpptes blev man lite smått imponerad, Sen kom
några trailers till där dom visade några underhållande funktioner
i spelet och då, var det kört för min del. :)

Nackdelarna: Jag tycker att spelet kunde ha varit större, gick lite för snabbt att
plöjja igenom det, sen tycker jag att styrningen var knepig i början fick gå in
och ändra och krångla, sånt ska vara förinställt. Sen tycker jag att sista bossen
förstörde spelet en aning, jag trodde det var fel på spelet först eftersom dom
aldrig dog, dom helade sig hela tiden, efter 7-10minuters konstant eldstrid så föll
dom till sist ned på knä en efter enså man kunde springa fram och nacka dom. :)

Tycker man om den här typen av spel då rekommenderar ja verkligen detta spel,
både roligt och underhållande och knivigt i mellan åt :)

Betyget i agenter: (Skala 1-5)


Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback