Animated Dragonica Star Glove Pointer

Starkdryck Klassikern



Det var tydligen så pass toomt i farsans barskåp så att gräshoppor byggde
igloon med balkong där inne. Så han kom med det glädjade beskedet att
han skulle hoppa på första bästa båt till Tallin och köpa alkohol.
Då sade han med rätt grov mustach röst - Grabben ska du ha något eller??
och jag sken upp som en sol och sa
2st 6pac Klassiska GIN LongDrink! :D och visst gjorde han det!

- OriginaL LongDrink = OriginaL GIN LongDrink -


(  LongDrinken som nästan är lika lättdrucken som kranvatten!  )

Kommentarer
-> Joanna <- [2010-06-13]

well, jag hade snarare tänkt att jag står för ideérna så stor du för designandet typ. Jag vet ju redan på ett ungefär hur jag vill att min blogg ska se ut. Problemet är bara att jag faktiskt inte VET hur man gör det :P hahaha jag kan ingenting om sånt tyvärr -_- jag har liksom ingen aning om hur man ändrar utseénde på bloggen. ^


http://meeoow.blogg.se/ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback