Animated Dragonica Star Glove Pointer

BildExtra!

Jag hade en tråkig tid vid datorn då kom jag att tänka på en sak
år 2003+ ungefär så ville jag börja lära mig mig photoshop på allvar.
Så jag började nöta Lasso som helvete och då blev det automatiskt att det
blev miljöbyten för det känndes spännande då :). Det var en schysst funktion
att komma igång med photoshop, för att behärskar man Lasso bra kan man ta sina
idol bilder till helt ny nivå och spännande miljöer ;) min allra första idol bild klistrade
jag in mig i öknen lutandes mot en kaktus med en bud i handen hehe, och då var det
utan Kantutjämning, Ljus-nivåer(kurvor), Färgbalans, Laga, Blur osv..
Det var sånt man lärde sig allt eftersom.

Det var länge sen jag pysslade med avanserad utklippning men jag gjorde det
för att se om man lärt sig något med åren, och så här blev resultatet år 2010!
|
v
-----------------------------------------------------------------------
.Badrum Vs Brooklyn.   

.OrginaL ---> <--- Resultatet.

--------------------------------------------------------------------------------------------
-
--------------------------------------------------------------------------
.Vardagsrum Vs HappyLand.        

.OrginaL --->  <--- Resultatet.

---------------------------------------------------------------------------------------------
-
Jag tycker fortfarande sånt här är en utmaning för att det är så pillit.

Kommentarer
-> Joanna <- [2010-03-15]

åååh, kan inte du göra nån sån bild på mig? Och Lei Lei :D That would be fun! Om det inte är besvärligt dock. Hur mår du nu för tiden förresten? Var så länge sen man såg dig.


http://meeoow.blogg.se/ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-> Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv] <- [2010-04-02]

jävligt duktig måste jag säga :D!


http://ellinorsjoberg.blogg.se/ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback