Animated Dragonica Star Glove Pointer

New Super Mario....


Ännu ett Tok bra Mario-spel till Wii, och jag gjorde allt för att få njuta av spelet så
länge som det gick. Delade upp Mario i 9dagar, 1värld per dag, annars sitter man och
spelar tills ögonen trillar av! och spelar man för samla på sig alla Star Coins så tar det
tid att klara spelet, då menar jag  blod svett och tårar för spelet är absolut inte
enkelt,  vissa Star Coins är så dolda så man hittar dom av misstag eller av
ren tur eller så sitter  dom på ett ställe så man dör 15ggr. Många banor får man spela
om tills man hittar den Star Coin man nu missat eller den "secret" man måste
hitta för att få alla banor osv.

--------------------------------------

Och jag väckte Japanen i mig och spelade till mig alla Star Coins!   


---------------------------------------------------------------

Som ni ser på bilden(File Selection) har jag 4 stjärnor, så med andra
ord har jag inte klarat av spelet på nörd-sättet, det går att få 5 stjärnor (om man vill)
och för att få den 5:e så ska man spela om från början, plöjja igenom alla banor
igen men inte dö mer än 8ggr på en bana, lyckas man med det så belönas man med
en stjärna och då är man Mr.100%


-------------------------------
pEaCe!


Kommentarer
-> Emmha <- [2010-02-12]

Gud jag sitter du och försöker samla på mig alla star coins. blir så sur när jag inte hittar dom :)


http://baraemmha.blogg.se/ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback