Animated Dragonica Star Glove Pointer

Quarter FinaL


Jag grinar!! ge mig April nu!

Skönt att mitt Manchester United fick en schysst lottning.. men jag är ändå oroad pga att
man united kommer med två förluster i baken och lär vara rättså skakat. Porto är knepiga och
får absolut inte underskattas för då kan dom spöka och ställa till med onödiga problemaz.
Handen på hjärtat nu så har jag väldigt svårt att se att united inte går segrande ur striden..
så dåliga odds på Porto =)

Sen har vi dom här två tungviktsmötena också! (L)
|
v
Liverpool - Chelsea
Barcelona - Bayern München
|
v
Nästan bättre än SEX!


Kommentarer
-> Berra <- [2009-03-24]

Uhm men mannen, du har ju aldrig haft sex =/

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-> Lucas <- [2009-03-25]

Berra, varför kommenterar du dumheter när du själv tittar på Hästpolo! snacka om att ha 99 problem!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-> Berra <- [2009-03-27]

Ah shit sorry men jag pratar inte Nördiska.

Översätt eller erkänn dig besegrad.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback