Animated Dragonica Star Glove Pointer

Skrämmande Prognosen

2008 blev mitt TV-Serier år! som verkligen hållt mig så pass sysselsatt,
att man vuxit fast i datastolen.. och på lite lite mindre än 1år har man hunnit med en del  
och dom jag kan komma på så här på rak arm är!


Reaper:
18 avsnitt - (1 säsong)
Flash Gorden: 21 avsnitt - (1 säsong)
Dexter: 36 avsnitt - (3 säsonger)
Weeds: 50 avsnitt - (4½ säsonger)
Terminator: TSCC: 22 avsnitt - (2½ säsonger)
SupernaturaL: 70 avsnitt - (4 säsonger)
South Park: 181 avsnitt - (12 säsonger)

The Shield: 41 avsnitt - (3 säsonger)
Knight Rider 2008: 9 avsnitt - (½ säsong)
 
Då får man den skrämmande prognosen  448st episoder.. eller 31½ säsonger :S
På mindre än 365dagar!!, skrämmande eller hur? Och på tal om något skrämmande..

På sistone har jag roat mig lite med att titta en del på South Park, och det har gått lite över styr
1månad & 20dagar har det blivigt  181 avsnitt! som då blir 12 säsonger..  
rätt coolt för det är en rätt tidskrävande grej..

pga den skrämmande prognosen måste jag lägga till ett nyårslöfte, att tona ned rejält på
nedladdade tv-serie tittandet..
känns skönt att lätta på hjärtat =) hähä..
Så jag tänkte hylla min öppenhet med en låt som var värsta Smash Hiten! i pojk åldern




En stor applåd för! --->  BC-52's - Meet The Flintstones

Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback