Animated Dragonica Star Glove Pointer

my Little Pony hår

Denna händelsen utspelade sig i Augusti 2009 och är en verklig händelse!

*VARNING FÖR KÄNNSLIGA TITTARE*

Jag fick för mig att jag skulle blondera håret själv, även fast jag har en väldigt knepig hårfärg
för att få till ett bra resultat, eller ett resultat man kan leva med tills nästa gång man klipper sig.
Så jag trampade iväg och köpte Blonderingsmedel och det känndes bra, hjulade nästan hem av
glädje. Jag mixade ihop blonderingen ställde mig vid spegeln tog 3djupa andetag
och sade må gud vara med mig.. men det hjälpte inte jag blev TinTin-Sune iallafall :(
så jag fick åka tårögd till Åhlens och fråga om man kunde göra någonting åt det här helvetet?
och det kunde man :) så jag fick med mig lite special medel. *äntligen!*
Så jag drog till syrran och bad henne om hjälp och hon gav mig några tröstade ord att
ja, det kan ju inte bli sämre iallafall. Vi satte igång och det dröjde inte länge fören syrran
började skratta och jag tänkte neej nej nej neeeej.. Hahaha.. ditt hår är Lila!
det ser ut som My Little Pony Hår.. haha ska det verkligen bli så här??

Jag började bli nervös och orolig för det var typ 20minuter kvar av verkningstiden
och jag började tänka om det nu blir så här Lila, så spelar det ingenroll om jag rakar av mig håret
jag kommer fortfarande se ut som my little pony =(. Sen var det då dags att duscha ur smeten..
Jag fick glädjande besked direkt, jag såg inte ut som en sagofigur längre.. =)

och resultatet konstigt nog...
v


Tack Åhléns, ni räddade mitt hår! :)

Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback