Animated Dragonica Star Glove Pointer

Fyndiga saker!

Här kommer lite trevligheter och smarta lösningar i tillvaron =)


|
v
Hemma-plocket som blev en Härlig SoundBar med ett maffigt 5.3 ljud.
Och för att få dom har 3 att sammarbeta behövdes en Ipod-Adapter
och kalaset gick på hela 79kr! sen hade jag Ljudet som Gud glömde :)
*länge leve ihop plock*
-----------------------------------------------------------

|
v
Okey jag erkänner, jag har tittat lite för mycket på Sommar med Ernst
men Katarinas Katt-klätterställning har varit ivägen större delen av sommaren
och jag hade massa vinflaskor som stod överallt.. då fick Katt-klätterställningen
bli ett Vinställ istället =P
-----------------------------------------------------------

|
v
Vad är en lägenhet utan en bra utsikt?? haha inte mycket!
och varför visar jag då den tråkiga utsikten från baksidan? Jo för att utsikten
från framsidan Kicks Ass!! det måste man helt enkelt se med egna ögon..
wAy Out!
-----------------------------------------------------------

Bonus !!!



Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback