Animated Dragonica Star Glove Pointer

Gröna Grodan (Café)

Hejsan Dagbok!

   Jag drack    på stan idag.
(andra påfyllningen var gratis)


Vi återförenades på Gröna Grodan - Coffee House
Det var därför det blev 2koppar kaffe =)
För överigt så var det en rätt intressant träff, även om jag var en aning stel.
Så jag tycker hennes uppgift blir att mjuka upp mig lite
Så kan träffarna bli trevligare. Visst Emmi? ;)



Bonus Video! - Baby Emilio! =)

Ägarna till hunden är Allepalle & Stylish 
*pEaCe*

Kommentarer
-> Selma <- [2008-09-11]

haha min lilla sötnöt!:D


http://purrfect.blogg.se/ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback