Animated Dragonica Star Glove Pointer

Super Mario Galaxy

Wiii

image139

Så där, då var det konstaterat nu är Mario Galaxy äntligen avklarat!
Igår tog jag mig i kragen och plöjde igenom det jag hade kvar av spelet
något jag borde ha gjort för länge länge sen.. Av någon konstig anledning så slutade jag
bara att spela efter 63st stars.. sen låg spelet bara och skräpade i månader :S snacka om pucko..

image142image141

Jag håller faktiskt med Recensenterna när det gäller det här spelet.. Underhållande och
väldigt härligt spel. Det bästa Mario spelet på väldigt länge. Nintendo slutar aldrig att förvåna folk 
med sin fantasi. Själva "Mario Galaxy" idén då börjar man ju undra vad
Manus-författaren & Creatorn hade i vattenpipan den kvällen hehe.. helt otroligt att komma på sånt utan en nål i armen.

image143

YeaH!

Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback