Animated Dragonica Star Glove Pointer

MF Production dubblar..


           image80

Heey Ho.
I snart 6år har jag uttryckt mig genom att göra bilder och inte användt ord, med photoshop som tolk och fantasin som creator, det kan få nyskapade bilder att säger flera hundra ord.
Nu dubblar jag och sätter lite sprätt på tillvaron genom att använda bloggen det den egentligen är till för.
-
Nåå väl, Den här dagen har varit lite speciell faktiskt. Slog bland annat ett personligt rekord idag,´*oooff*´ =) var i skolan till 21:13 har aldrig hänt förut,
och skulle jag berätta det för mina föreldrar skulle dom inte tro mig, skulle förmodligen sluta med att jag inte får några julklappar iår hehe.

Plus att jag har fungerat väldigt bra i photoshop idag, håller på med ett mördande projekt-arbete.. och pga mina insatser idag så pekar det åt rätt håll iallafall!.
-
Nu fick det vara bra för dig! I'm spaced out of my mind right now.
heeeyyyyy!!!
              
image83 värt att skåla för visst? :)


Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback