Animated Dragonica Star Glove Pointer

Mario Kart Wii

Den 11april klockan 10.00 hämtade jag ut Mario Kart Wii från ATG,
ett par dagar senare såg spelet ut såhär =)

image124image125
image126image127
Eftersom det gick så pass snabbt att klara av spelet, så tappade jag intresset
för att fortsätta spela och klara det på Japan-viset, alltså att man snittar 60p per cup
eller så alla förstår, man kommer 1:a på alla banor när man lirar cup och får max poäng.
Jag hoppas jag kan återfinna intresset igen för spelet.. jag vill bli Japan-förklarad =)
Men det är något jag bara kan drömma om än så länge.
Har 150cc & Mirror kvar att snitta max poäng på, sen heter jag Yoshi i efternamn ;)


Pöss & Kram MarioKart-banan

Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback