Animated Dragonica Star Glove Pointer

Mixa egen Tobak.

Att mixa ihop sin egen vattenpipstobak låter både coolt och gott,
så jag tog mig tid att göra lite. :)
 
 
5 dagar senare och tobaken är VattenpipsKlar. (100g)
 
Jag är väldigt besviken på den här tobaken, den smakar ingenting,
inte änns den minsta lilla touch av Äpple. NADA :S
Jag har rökt många smaker och märken i mitt liv, och den här tar tyvärr priset
som den mest smaklösa någonsin.
 
Det sjuka är att Tobaken ser grymt bra ut och doftar toppen.
Nu ljuger bilden en aning, från riktiga människo ögon ser den bättre ut.
För att vara lite fair, så tar jag förgivet nu att det måste ha var något fel på
smaksättningen som jag fick med, annars är ju grejen helt värdelös.
 
          -------------------------------------------------------------------
          Betyg Skala 1-5
  • Tobak: 3
  • Kvalite: 3
  • Rök: 3
  • Smak: 0
          Pris: 138kr - 100g - Rätt dyrt.
          -------------------------------------------------------------------
  
Det här var år 2008. (en saknad tid)
 
Kommer ihåg det här så väl, hade köpt en ny vattenpipa, och behövde lite
schyssta smaker. Så jag drog iväg till AliBaba-Livs och köpte
 
          -------------------------------------------------------------------
  • Nakhla Strawberry 250g
  • Nakhla Two Apple 250g
  • Nakhla Cherry 250g
  • Nakhla Banana 250g
  • Nakhla Peach 250g
  • Nakhla Orange 250g
  • En Ask Torch Silver Kol
          Det gick på 345kr !!
          -------------------------------------------------------------------
 
Idag kostar en ask Nakhla 750kr på svenska sidor pga TobakSkatten.
Lite skillnad att gå från 50kr till 750kr.
Hade jag beställt det där idag hade det gått på 4545kr. 
 
Sorgliga Sverige. =/

Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback