Animated Dragonica Star Glove Pointer

Radamel Falcao

Välkommen Till Manchester United.
 
BOOOOOOOOOM!!!!!! vem såg den här komma??? =)
Jag följde som vanligt nästan hela SillySeason DeadlineDay igår.
Jag vaknade upp lika glad och spänd som en pojke på julafton typ.
Hinner knappt sätta på mig kläder förens BBC släpper en riktig SuperBOMB
"Falcao är KLAR för United på lån" och det är nog den mest trovärdiga
källan, så dagen börjde extremt bra. Men som vanligt när det gäller United
så tar det sån jävla tid att slutföra någonting, fönstret stänger
normat sätt 00.00 och dom var tvungna att ansöka om mer tid, konstigt nog.
Jag orkade inte vänta på att dom skulle presentera honom så jag gick
och la mig. Tror dom presenterade honom kl.02.40.
 
Glory Glory Man United.

Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback