Animated Dragonica Star Glove Pointer

Rayman Origins

När jag var inne på Gametrailers.com och bläddrade genom PCgames
Så såg jag att ett nytt Rayman hade kommit ut, då tänkte jag njaaaaa
nää-nää-nää inte så intressant! sen kikade jag på review i allafall.
Sen såg jag betyget som spelet hade fått, då tänkte jag men herregud
är spelet verkligen så pass bra/roligt?, sen började det klia i fingarna ;D

Vad säger man om Rayman Origins? Fuck Damn! vilket härligt spel :)
Jag trodde inte att det skulle vara så pass underhållande som det var.
Det här spelet har det mesta som man kan begära av ett tecknat spel.
Bra banor, bra banmusik, bra humor, och lagomt långt spel, man får slita lite
spelet är inte allt för lätt heller vissa stunder. Perfekt tidsfördrivar spel.

 

Några snabba frågor.

Är spelet för alla åldrar?  Till en viss del, Ja

Rekommenderar Magnus detta spel?  Oh YeaH !!

 

 

Betyget i Raymans: (Skala 1-5)

 


Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback