Animated Dragonica Star Glove Pointer

Alice Madness Returns

För lite styft 12år sedan så släpptes "American McGee's Alice" och enligt mina

flashbacks så tyckte jag att spelet var helt okej då, det som saknades var blod och

mer galenskap, alltså att spelet skulle vara mer crazy! (ett vuxen spel).

"American McGee's Alice" verkade vara en smula barnvänligt.

EA/Spicy-Horse har verkligen lyssnat på fansens önskemål, Alice Madness Returns

bjuder  på ren madness. Att dom satte en 18år gräns förstår jag, det öppnar

alla dörrar för att göra spelet Extra Allt! ;). Sen slipper dom Australiens jävla gnäll

om att spelet är för våldsamt osv.

 

Den grupp människor som designat spelet är helt outstanding,

Jag är sjuuuukt imponerad av vad dom har fått fram. Under spelets gång

ploppade tanken upp flera gånger "Vafan har dom rökt egentligen? " :) .

Detta Alice spel är rätt stort, och pga det så blir det extra bra, tror jag hade en

Playtime på över 18timmar och dagens spel hör inte det till vanligeheten, för

nästan alla spel är nu mera multiplayer spel.

 

Och slutligen, hur bra är spelet? ->  "Stört" Bra! på ett underligt sätt ;)

 

. . .  Betyget i Cheshire-Cats: (Skala 1-5)


Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback