Animated Dragonica Star Glove Pointer

Terra Nova

När folk tänker på tv kanalen "FOX" brukar dom flesta rynka rejält på näsan

och bli rosenrasande. Jag kan förstå det, dom har satt många käppar i hjulen

för serier under årenslopp.

I mitten av 2011 så läste jag lite om Terra Nova för första gången, och bara

tanken av att självaste Steven Spielberg skulle vara med och dra i spakarna,

så blev det klackarna i taket direkt. Hallå, bolla lite med tanken...

Steven Spielberg + Dinosaurier -  Hmmm.. Jurassic Park kanske? :D.

Mitt hopp splittrades lika snabbt  när jag läste att FOX skulle roffa åt sig

härligheten, då tänkte jag direkt men för i helvete Steven! :(

Nu ska inte jag strö för mycket salt i Dinosaurie-såret här. Den här serien är

riktad till en yngre publik, typ något nästan hela familjen kan sitta och titta på.

Det är ju inga "The Walking Dead" splatter effekter direkt att det sprutar blod

och hänger tarmar i taket. Allt är väldigt begränsat och det är synd, tror

tyvärr att det kan bli Terra Novas Död. Jag är inte speciellt intresserad av

en Säsong 2, kanske om jag vore 12-13år.

 

Offciella IMDb betyget


Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback