Animated Dragonica Star Glove Pointer

Operation Raccoon City


Capcom har varit väldigt duktiga på att spruta ur sig Resident Evil spel
genom åren. Om jag nu räknat rätt så är "Resident Evil: Operation Raccoon City"
nr.22 i sin ordning?. Jag personligen tycker att Capcom borde lugna ner sig en
smula, och kanske fundera på lite nytänkande istället. Det gör inget om det
dröjer 3-4år mellan släppen, då skulle folk börja längta efter spelen istället för
att tjata ut hela konceptet.

Jag är lite små besviken på "Operation Raccoon City" pga att det verkar vara
brist på nytänkande. Under spelets gång ploppade tanken upp
"har jag spelet Operation Raccoon City förut?" man känner igen sig allt för mycket
från dom gammla spelen, det förstör en aning faktiskt. :(
Spelet är absolut inte dåligt, är inte ute efter att kasta skit på Raccoon City,
utan det är bara saker som jag störde mig på under spelets gång.

För dom som inte har några höga förväntningar på detta Resident Evil spel,
och spelar mer för spelandet skull, så skulle jag säga: Varför inte, give it a try.
Ett dugligt spel, som kärringa sa.


- - - - - - - - - - - - Betyget i Monster (Skala 1-5) - - - - - - - - - -    


Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback