Animated Dragonica Star Glove Pointer

Hard Reset !

Jag kan börja med att säga så här, Jag har aldrig hört talas om det här

spelet förut även fast det funnits ett tag nu. Ingen jag känner har

hört talas om det heller. Har inte änns sett någon reklam för spelet någonstans

inte änns på kända spel sidor, lite skamligt faktiskt.

Det lilla jag vet om spelet är skaparna bakom spelen Painkiller, Bulletstorm m.m
"Flying Wild Hog" ligger bakom det här projektet.

För dom som gillar svåra spel, Välkommen då till Robot-HELL!

och understyk HELL med den största tuschpenna du har hemma.

Jag spelade på Normal och det var gränsfall att jag gick

ner till Easy pga att jag dog så mycket. Här gäller det att använda hjärnan och

kunna switcha mellan vapnen snabbt, annars har problem direkt. Det här är

nog bland det svåraste spelet som jag någonsin spelat på svårighetsgrad: Normal.

 

Det som gör det här spelet så himla BRA är att skaparna bakom detta spel har

ju inte sparat på krutet direkt, utan här knallar man om kring i en kall och

dyster elektronik-värld, där man går runt och skjuter sönder det man kan förstöra.

En rejäl dos av ÄKTA Plåtsplitter-Action det är vad man får för pengarna :)

|

v

Betyget i Pegi skyltar (Skala 1-5)

 

 


Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback