Animated Dragonica Star Glove Pointer

Walk The Line!

Igår dammade jag av CD-stället och fick syn på Johnny Cash
Så jag bäddade in mig skönt i soffan med en kopp tea i handen och drog på hans hans
"Best Of". Sen satt jag där och funderade för mig själv, varför inte gå ALL-IN med att titta på
"Walk The Line" också. Eftersom jag redan sett filmen några gånger innan, var jag lite rädd för
att det skulle bli en gång för mycket, dumt att titta sönder en bra film! 
MEN, PLay-knappen trycktes in på DVDspelaren ändå! :O

Helt ärligt, man blir lika tagen var ända gång, Joaquin Phoenix = magisk - Johnny Cash kopia!
Han spelar Johnny Cash helvetes bra, blundar man till i filmen när han sjunger är det Johnny typ =)
När man öppnar upp ögonen igen sätter han alla stegen och rörelsena på pricken..
Bra studerat och bra skådespeleri Joaquin Phoenix! MVG+++.
Synd att Johnny själv inte fick äran att se filmen =/ han skulle se sig själv,
plus en väldigt bra film.. MEN vem vet, det kanske finns DVD-spelare i himmlen eller vart
gangstern nu hamnade..


Film Betyg:   8.5/10


-


Johnny Cash - Hurt


..:: R.I.P John R. Cash 1932 - 2003 ::..
=/

Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback