Animated Dragonica Star Glove Pointer

MangeBusters !

Way back in the time när jag var ung, det kan knappt ha varit 2005 vid det laget..
Hur som helst, då minns jag att jag var rätt Hot på att snygga till orginal bilder
t.ex: rätta till fel .. städa ansikten .. osv (sånt man aldrig sysslar med annars)

Så jag satte skillzen lite på prov för att se vad man fortfarande kan åstakomma
för sysslar man typ aldrig med det, är det inte så lätt att få till det bra heller
Och varför det blev just denna tjej är en slump eller så är det för att hon bloggar?
jag snurrade på mitt google-hjul och wiiipzzz!!! hon kom upp.
|
v
(Orginal)



(Resultatet)


Snacka om att hon blev 2009 nu! : )

The  Power  Of  Photoshop  -  och lite nöjd är jag allt.

----------------------------------------------------------------------
För den som måste se bilderna i fullsize.

Då -> <- Nu
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback