Animated Dragonica Star Glove Pointer

Viking Line .. /.. Twinklestaar.

Viking Line!
-
Alltså jag har uppnått något jag trodde var omöjligt.. att vara spiknykter i 40dagar och helt tobaks frii.
mitt nyårlöfte slog in.. iam complete! och belönas ska jag!
Belöningen blir en Ålands-kryssning med bozen! och då dricker man inte coca-cola eller varannan vatten haha nänä utan lite tyngre-drycker.
-
image88
Hoppas Viking Line kör med en lite nyare båtmodell.


____________________________________________________________________________________



Twinklestaar!

-
När jag sitter här med en kopp tea i handen och hela blogg-världen framför mig,
och i bakgrunden lirar "Lazerboys - gulli gullan.mp3" haha då kan inte mycket gå fel.
Rättså nydligen fick jag en blogg-vänn också =) "Sara" aka Twinklestaar.
Allt började på Lunarstorm för 5-6år sen, hon var blond jag var 1år äldre och historian
fick sin början.
-
*Plingeliinge-ling* då va det dags att vända blad.
-
Det var en varm sommar dag i juli, en sån där härlig dag man mötte lazzie på ängen med en tidning i munnen
Det var en sån där dag det inte var så trafikerat på internet
och när jag knappade in www.lunastorm."com" som det hette då.. och plötsligt fick jag kännslan av  att
"det går bra nu!" :D det var min tur nu.. jag slumpade med lunar-tärningen mitt under ett stjänfall å grejer :O
jag blundade och kikade upp försiktigt och där va hon :O min värld stannade.
-
*Plingeliinge-ling* då va det dags att vända blad.
-
äääh nu får det faán räcka :D för tight blev det. *pEaCe 'N LOVe*




           image89


Kommentarer
-> tant eva <- [2008-02-29]

haha världens bästa MAAANGEFAAAAANNN! :D


http://sarissa.blogg.se - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback