Animated Dragonica Star Glove Pointer

UFC 92!!!! :D

Fy inni i jävlar vad jag har längtat efter "UFC 92"
och så igår såg jag att dom hade lagt ut hela UFC 92 på Piratebay.. jag satt och grät av lycka.. =)
Iallafall nu tänkte jag göra en repris ifrån ett gammalt inlägg,
litet skönt bildspel på smällar som får motståndaren att hamna i godislandet ;D

Så nu kommer lite UFC 92 Godis!


 Dom här två glada herrarna, dom hatar verkligen varandra.. det här är en sån här fight
som bara kan sluta på ett vis KnockOut!! alltså då menar jag verkligen Godislandet!!






slog med fel arm.. och ända blev det godnatt..

-


Dom här två Friskis.&.Svettis herrarna kan iallafall prata med varandra och
vara lite vänliga mot varandra.. och visst blev det trevlig i ringen också =)







 Smällen blev så hård så han slutade att försvara sig.. så han fick ta emot 5-8 hårda slag
till i ansiktet pga att domaren var lite seg.


Hoppas att ni gillade mitt manliga inlägg.. =) Hej Dååå och Gott Nytt År!!
//Önskar: Magnus & UFC
 


Kommentarer



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback