Animated Dragonica Star Glove Pointer

Hänt Extra!

Förbannade Jävla bil-jävel (HAHAHA..) 



Ful ÖL! (tokskön reklam)



Och nu lite Hänt Extra..
öööö vart ska jag börja.. joo, dom senaste 3dagarna har jag lånat morsans villa
och det har blivigt jävligt mycket grilla av, jag känner mig lite som
License to Grill negern =) hihi..
Det började redan på fredagen då bjöd jag över Arg-micke & Grekland och som
strusslet på tårtan så tittade Dille förbi också =) Det var en trevlig afton vädret var perfekt.
Efter grill-rundan headade man över till Dilles-place och hinkade ÖL och blev bra lyset..

Och igår blev det förfest plus Krogen..
Det var Jag, Hiawatha, Arg-micke, Grekland och någon Tommy
som ingen visste vem det var.. Efter krogenbesöket så drog jag och grekland
 hem till mig och grillade =) klockan 03:00 lightade jag upp grillen det blev grillspett..
snacka om att "hålet i väggen" fick pungen där. =)

Och håller vädret i sig ikväll så blir det lätt en grill-runda till.. =) ALL-FuckinG -IN
Man måste gilla läget för att kunna slå yxan i trädet..

Kommentarer
-> sara <- [2008-08-14]

hahaha älskar sune :P föresten mange så har du underbara smeknamn på dina vänner ;)


http://sarissas.blogg.se/ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-> Selma <- [2008-08-25]

Kul att se dig igår ahahaha, såg ju inte dig direkt:D men förfan!! :D puss påre


http://purrfect.blogg.se/ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Namn, Tack:
Ska Mange komma ihåg?

E-mail: (blir osynlig)


Bloggadress:


Kommentar:


Trackback